четверг, 30 июля 2015 г.

Бойова нагорода волонтера. Медаль "За Співпрацю"




Як бачите, цього разу моя поїздка до Миколаєва була досить незвичною – я не віз для хлопців медикаменти, продукти, не отримував від командування частини чергового замовлення. Все виявилося несподіваним і приємним – мене нагородили медаллю. Навіть складно підібрати слова, щоб передати, що я зараз відчуваю… Скажу головне – цю медаль отримав не я, а всі люди, які протягом 6 місяців підтримували мою ідею у наданні допомоги військовим частинам Національної гвардії України. Ця медаль мала б дістатися кожному з вас, дорогі мої друзі, однодумці. У фонду «Свободу Україні» багато прихильників, які живуть в різних куточках України, навіть світу, і кожному з вас я хочу сказати щире «ДЯКУЮ». Так само хочеться подякувати військовому командуванню військової частини 3039 за високу довіру, сподіваюся, що наш фонд і надалі підтримуватиме бійців. Адже саме військовослужбовці ЗСУ борються за незалежність нашої країни, мир і спокій в кожному домі, їх героїзм і самовідданість вражають.



 Обіцяю докласти максимум зусиль, щоб і надалі допомагати відважним українським чоловікам, звичайно, з допомогою справжнім патріотам, які завжди разом з благодійним фондом «Свободу Україні». Разом ми непереможні!





Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.